flyttpaus

Idag har det varit en major packdag.

Mellan varven har vi sippat bellinis, det får man mitt på dagen när man packar, drömt vidare om Paris, (får franska hintar överalltifrån- frans musik dyker upp på Spotify, alla test jag gör på fejjan vill ha mej i Frankrike, vart jag än tittar ser jag Eiffeltornet osv.) har dessutom hittat alla mina fina pillerburkar bland alla prylar och sen har vi, inklusive doggen, klämt det senaste avsnittet av "how I met your mother" som är den klart bästa sitcomen just nu.



Kommentarer
Postat av: cam.

oh vart flyttar du?

2009-03-25 @ 09:06:28
URL: http://camilli.webblogg.se/
Postat av: marita

Fålhagen nästa!

2009-03-25 @ 12:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0