resa

Sitter här i gråmulet väder och drömmer om resor. Jag har tre starka kandidater och vet vad jag skulle vilja göra när jag kommer dit- förutom att njuta av omgivningarna, gå på massa muséer och fota som en galning.

I Rom blir det god mat (och speciellt den bästa tiramisu ever) på Gusto, en titt på Dsquared och bra marknadsshopping. I London blir det en snabb trekantssmörgås på Pret, Luella och roliga masker på nån av alla prylbutiker.
I NYC blir det cocktails på coola barer och en massa lyxshopping som Chanel och Lanvin på Saks eller nåt annat dyrt ställe.

Man måste ju få drömma lite...


Kommentarer
Postat av: ponas

Martia! Jag vill åka bort här ifrån.. Längtar efter våran Italien resa.. kraam

2009-02-08 @ 16:23:49
Postat av: Mica

Ja!!! Kom och halsa pa igen!!! Puss

2009-02-11 @ 18:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0