neon rave

Under tiden i Rom uppstog trenden "neon rave". Agyness Deyn gjorde ett supersnyggt reportage i POP på temat och jag och Ida snöade in totalt på det. Vi köpte sönder oss på neon och det inspirerade oss starkt, både personligen och i skolan.



Ett tag var jag totalt less på det, men nu börjar det väckas till liv igen, så därför ska neon läggas till på listan över saker jag kommer använda 2009. Fick en liten kuvertväska i julis och har ett coolt plastigt skärp i samma färg som åker på snabbare än snabbt. Nu fattas bara en stor sweatshirt med upprullat som skulle toppa allt så perfekt. Får nog söka genom myrornas sortiment, känns inte som nåt jag sett i butikerna på sistone. Ett mission!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0