översvämning

Inspirationen bara svämmar över mej just nu. Så pass mycket att jag måste ta fram skissboken och få ner allt, så jag inte glömmer bort nåt.

Några saker har jag sparat här:


stickad väst av grovt garn med stora flätor (observera den uppvikta axelkanten)


sugen på att pimpa ett par converse med nitar
(behövs ju bara 350 eller nåt)


sy en riktigt tantig jacka


måla det här konstverket stort på väggen


& fixa den perfekta partyblåsan med massa volanger.


Vad ska jag stoppa alla ideér och hur ska jag få tid till allt? Egentligen borde jag avsluta alla tusen småprojekt som ligger och skräpar överallt, jag är nämligen bäst på att väldigt entusiastiskt börja pyssla på nåt, men ganska dålig på att göra färdigt, helt enkelt för att det är overload på hjärnkontoret. 

Alla nya ideér får helt enkelt mogna under några timmar så kommer det naturligt antar jag var jag ska börja, brukar funka bäst så.

Kommentarer
Postat av: Modern

Cool väst - inget svårt att sticka. Vill du ha hjälp?

2009-02-25 @ 08:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0