V&R versus moi

En av mina all time kollektionsfavoriter är Viktor & Rolfs "Flower bomb" från 2005. Helt fantastisk och bra, se själv här.

Som ni kanske vet så älskar jag den holländska designerduon och efter utställningen i London sprang jag superinspirerad till en annan favorit- varuhuset "John Lewis" och köpte sidenband med tanken att jag skulle skapa nåt fint.

Så idag kom jag på vad jag skulle göra, influerat av V&R, men ändå med min egen flare. En kort 80-tals t-shirt (som jag köpte på rean och klippte av) med fastsydda dubbla sidenband i form av en rosett. Kommer passa fin fint med chinos eller kjol och klackisar. Den åker nog på redan i morron skulle jag tro. Mycket nöjd!


Kommentarer
Postat av: stinis

marris... 2005 va?

pusss

2008-09-27 @ 00:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0