90210

Två serier som jag förjer just nu har samma namn. Har börjat kolla på originalet igen (som jag blir otroligt inspirerad av- vilka klockrena outfits!) och nyligen började kopian sändas.

Känner mej som en gammal tant när jag säger att det var bättre förr.
Bevvan var verkligen den tidens "OC! och den första i sitt slag att slå igenom hos folket. Alla tjejer var kära i antingen Dylan och Brandon. Kommer ihåg att Mica och jag kom överens om vem som skulle vara kär i vem av dom, ha ha.

Den nya serien är en kopia i stort sett rakt av, förutom att det saknas det där lilla extra, finns inget som man inte sett förut om man har följt OC eller Gossip Girl. Att huvudrollsinnehaverskan är så irriterande och amerikanskt korrekt att jag får krupp gör inte det hela bättre. Dessutom är några av de gamla karaktärerna fortfarande kvar som Kelly och Brenda och det känns bara gammalt och en dålig fortsättning på det gamla som var så bra.
 
En annan dålig sak är att alla flickor i nya serien är på tok för smala! Så mycket knotor att bolaget har fått gå in och sätta sej ner med dem och försöka prata lite vett om hur man lever hälsosamt, är inte bara det ett varningstecken??

Nej,  som ni märker så står min ståndpunkt klar- om du ska välja en serie, kolla in orginalet (igen)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0