mags

Inför en ganska lugn vecka med lite jobb har jag den här härliga högen med diverse tidningar framför mej. Har samlat på mej en massa som jag inte hunnit läsa ännu. Ser mest fram emot min absoluta favvo "Nylon" och den sprillans nytryckta nykomlingen "Fashion tale" som är som en inbunden bok med endast modereportage med stora bilder, så bra.

Dessutom har jag skaffat mej två böcker från Taschen- "London style" och "60s fashion". Förlaget skriver böcker om allt möjligt och det är bara bilder. Har tidigare köpt en fantastisk bok som heter "New York interiors" från dem och jag rekommenderar det verkligen. Väldigt prisvärda och inspirationen jag får av dem är enorm. (Bara det att jag i Italien baserade en hel kollektion från en av dem talar sitt tydliga språk!)

Överst på högen ser ni min nya klocka som jag ska ställa på stringhyllan i sovrummet. Har länge letat efter just en sådan som flippar fram klockslaget, helst ville jag ha en riktigt stor, men den här ger verkligen rätt känsla. Kanske ska jag hänga den på väggen, skulle va fränt som min kära far skulle uttrycka det,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0