v & r s/s 09

Herre jösses! Viktor & Rolf har sannerligen gjort det igen.

Den senaste kollektionen för vår/sommar -09 visade de som en protest bara på internet på sin hemsida och använde bara samma modell till alla utgångar. Än en gång ser kläderna ut som konstverk och inspirerade av paket. Nu har de samarbetat med Swarowski och klänningarna är diamantbeströdda och to die for. Älskar mixen av alla mönster och färger.

Mina favoritoutfiter är såklart de mest storslagna och överdrivna, som den sista klänningen med den stora virveln,  och jag har ett rutigt tyg som jag ska sy en liknande trenchcoat av som den svarta.

Che bellissimo.


Kommentarer
Postat av: Maja

Öhhm... finns det någon chans att du kan göra en åt mig med? På riktigt, skulle du om du fick lite pengar av mig:) ?

2008-10-08 @ 21:50:26
Postat av: Jonas

Det va det som jag snackade om, konstiga kurviga klänningar och spexiga strumpbyxor..

2008-10-10 @ 17:14:15
URL: http://ponas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0