militärt

Efter den otroliga hypen med militärjackor har jag nu själv fallit för trycket. På Beyond retro finns det flera supersnygga "high school bandjackor" med emblem och guldknappar, men min plånbok tillåter inte riktigt ett köp tyvärr.

Jag slog således slag i saken och fixade till en väst själv. Hittade ett flätat guldskärp som jag repade upp och en gammal trött svart väst som tillsammans blev riktigt fina. Guldbanden är påsydda för hand, vilket tar lite längre tid, men jag känner att jag har mer kontroll över resultatet på det viset. Dessutom är det lätt att sprätta bort om jag någon gång skulle tröttna. Eventuellt ska jag sy fast några gudknappar också.

Men nu ska jag passa på att njuta av min väst tills nästa galna projekt sätter igång...



Kommentarer
Postat av: eMiLiA

du är inte klok. fy va fint!

2008-10-29 @ 13:07:09
URL: http://emstil.blogg.se/
Postat av: caroline lundgren

riktigt snygg!!!

2008-10-30 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0