nu tar jag nya friska tag

Efter två veckors härlig semester i Norrland med släkt och vänner är det skönt att vara hemma igen. En semester helt i min smak, lugnt tempo och tvärstopp vid varje liten loppisskylt läns med vägen. Många fina prylar har konsumerats och jag är överlycklig över vissa av fynden, för fynd var precis vad de var- lågt pris och hög originalfaktor.

Stringhyllan kan jag jag äntligen checka av min lista och renfäll är nåt jag varit sugen på länge. (Känns mer äkta att köpa ett riktigt berett skinn i Morjärv än ett importerat på Arlanda!)

Fyndade två mönster på klänningar från 50-talet (för en tia) som ska knåpas till snabbt!

Så efter rensafari efter vägen och mååånga myggbett på hela kroppen är det som sagt skönt att vara hemma igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0