london baby

Efter daten med C och prat om den stundande Londonresan har tankarna och planerna bara snurrat i huvudet.

Har ju blivit nåt av en favoritstad och jag vet verkligen inte hur många gånger vi varit där. Vi brukar mest strosa runt utan några planer, men nåt som är bestämt är i alla fall fika på Harrods franska bistro Ladurée med te och goda macaroons. Sen ska vi på Viktor & Rolfs utställning på Barbican Art Gallery, nåt som jag verkligen ser fram emot. De visar sina kreationer från alla år och man ska tydligen få se ett plagg från varje kollektion ända från starten. Jag och S har alltid älskat deras lite knasiga stil, spännande att se det med egna ögon. Svänger nog förbi Victoria & Albert museeum också, har en utställning med The Supremes kläder.

Sen vill jag bara strosa runt med samma känsla kvinnan på bilden har, chic och helt svart. Har köpt ett tyg i silver( inte svart, men man kan ju inte bara ha svart) som jag ska sy en jacka av, kan verkligen bli nåt liknande den vita, fina ärmar! Fast jag ska ha en synlig metalldragkedja (big chocker) lite snett så den blir som dubbelknäppt. Kan bli bra.

Nu ska jag bara gå och längta så resan blir så underbar som jag vet att den kommer bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0