V & R

Viktor & Rolf har alltid varit mina favoriter och se bara hur underbar deras senaste är!  Hela kollektionen är ihophäftad med guldfärgade häftklammer ( som en protest mot att modeindustrin är alldeles för snabb) 

 Ska verkligen leta efter en grå vinterkappa med dessa i tankarna, om jag inte orkar göra en själv förstås (och då är det nog mest troligt att jag plankar rakt av...) Volanger ska man ha mycket av, speciellt runt halsen är fint. Puffärmen i ett kontrastmaterial gillar jag, både som lång och kort ärm.



Men mest av allt älskar jag stövlarna, liknar ju ett par upphottade snow joggers. Undra om man kan sy nåt liknande?? Värt ett försök om jag kan få så där snygga spiror i vinterkylan. Blusen visar att bara en enkel detalj som lite plisserad chiffon kan bi så rätt så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0