slutbattlat

Jaha, då var det färdigbattlat då, och det gick jättebra. Efter vinst känner jag mej som på moln.  Stressigt och varmt var det och jag tvivlade på mej själv många gånger att jag skulle hinna färdigt, men jag lyckades till slut i alla fall. Symaskinerna var nästan lite för hi-tech och ångan tog slut i strykjärnet, men paniken höll sej borta tack och lov. Motståndarna var duktiga och snabba och alla hade olika ideér om vad balans var.

Min modell rockade mina kläder, jag scoutade henne i receptionen, och de passade henne som en smäck!

Som pris fick jag bland annat gå på en modefest i Nortull igår och det var såklart en upplevelse!

Sofis mode var med och anordnade battlen och självaste Sofi delade ut priset. Det svärmade av kameror och filmkameror och man kan se mer bilder på Sofis blogg bland annat!

http://www.aftonbladet.se/sofismode/





kolla in kaoset...



Kommentarer
Postat av: caroline lundgren

Men herre gud, det e ju såååååå grym!! Grattis grattis grattis. Så kul. Visste väl att du var bäst. tänkte på dig igår:-) kommer till ua i helgen. ringer.

puss å k /caroline

2008-08-16 @ 18:54:00
Postat av: Madeleine

Gratulerer Marita!!!! Så flink du er:D Kan du legge ut flere/bedre bilder? Ikke så lett å se på det ene bare.

Masse klem Madeleine

2008-08-17 @ 11:36:02
Postat av: samuel

stort grattis!!!!

2008-08-17 @ 15:38:33
URL: http://industribolaget.blogg.se/
Postat av: Teresa

Hej Marita! Måste ju skriva här så du vet att jag läser din blogg! GRATTIS till vinsten, du är verkligen superduktig och din blogg är hur bra som helst. KRAM

2008-08-17 @ 19:36:52
Postat av: julia

grattis marita! har tänkt hela helgen hur det gick och jag visste väl det! grattis grattis! kram

2008-08-18 @ 09:34:45
Postat av: Anna Kusin

GRATTIS!

Du är så duktig!

2008-08-22 @ 10:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0