fynd deluxe

Häromdagen fyndade jag både ett och annat.

På loppis blev det bland annat ett litet rådjur til min samling och två ljusstakar för en femma styck. Känns lite kyrkliga på nåt sätt, men de är fina i sina färger och lyser så fint med värmeljus.

Sen vet jag att jag är superefter med brillorna, men jag bloggade om det redan i ett av mina första inlägg. Däremot har inte slantarna räckt till och dessutom har jag inte hittat det perfekta paret. Förrän nu, och till reapris. De är redan burna och jag gillar dom, får den rätta töntfaktorn som jag gillar.


Duken under är ännu ett fynd från Myrorna. Gå dit och ta på dej de rätta scannerbrillorna så kan du också hitta många godingar.

Kommentarer
Postat av: eMiLiA

du får lära mig för jag är verkligen inte kung på detdär

2008-08-20 @ 19:16:37
URL: http://emstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0