silver & dorothy

Idag har varit en produktiv dag symässigt. Fixade min silverjacka, fattas bara dragkedja i fram och till fickorna. Blev riktigt bra, många små detaljer som gör den mer spännande och lite mer annorlunda (är ju iofs ganska annorlunda redan om man tänker på färgen..) I bak gjorde jag en flerp likadan som man har på trenchar, fast på nederkanten sydde jag fast en halv dragkedja.  Avslutade det hela med att fästa några nitar lite här och där.

Sydde också en kjol i grön blank siden som jag skriver om i morron. En godbit om dagen!




Hittade förresten mina gamla favvisar hemma hos päronen. Mina Dorothy-röda glitterskor från London. Älskar dem!

Kommentarer
Postat av: caroline

snyggt asså:-) well done! kommer till ua 22a augusti, då måste vi ses! har ju ingen face længre så kør lite kommuikation hær....

kram banan

2008-08-08 @ 14:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0