sommarvillha!!

Såna här grejjor ska jag leta efter till sommaren.  Nyckelordet är färg färg färg!

Fodralklänning ska jag hitta nåt fint blommigt tyg till -även om just blommorna börjar bli lite uttjatat, långklänning i vanlig bomull alla lakanstyg och skjortklänning funkar alltid.
 I accessoarväg vill jag bara ha fler kuvertväskor,  de kan man aldrig få för många av. Gillar när de är gjorda med axelrem som bara hänger lite slappt, har hittat ett antal chanelkopior på second hand förut så det är ett hett tips att leta där.
 Jag slutar inte förrän jag hittar ett par snygga gladiatorsandaler! Har redan tröttnat på acnevarianten, vill ha ett par platta i nån rolig färg. Såg ett par metallicblå på La Redoute. Lockande...



image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0