Jackfynd

Herre gud vad jag har fyndat idag. Plats Myrorna. Kostnad 300 pix.
Har på sistone blivit inspirerad stilmässigt av modellen Agyness Deyn. Hon har fått ordning på stilen nu när den är mer renodlat 80-talig, till skillnad från neon-ravelooken hon hade förra säsongen. Så med henne i tankarna gick jag til Myrorna i jakt på en vårjacka och kom ut med tre. Älskar verkligen skinnisen, färgen, slitningen och alla dragkedjorna. Har blivit besatt av järndragkedjor på sistone. Äntligen hittade jag också min stora herrkavaj som är fantastisk med uppvikta ärmar så man ser det blanka fodret. Den sista jackan köpte Stinis som är stjärnbeströdd och har guldknappar med ryska tecken på. Lovely. Im in jacket heaven.

image36

Kommentarer
Postat av: eMiLiA

ja svimmar!!!! vill oxå vill oxå vill oxå ja svär!! lutis eller i stan? Sicky avis! LOVE THEe

2008-04-09 @ 08:25:04
URL: http://emstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0